قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی کرال فون

کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت کرال فون را دارند، موظفند مفاد قوانین و مقررات را به صورت کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.
عضویت در سایت فروشگاهی کرال فون به منزله مطالعه و قبول کلیه مفاد قوانین و مقررات از سوی کاربر می باشد.
با توجه به احتمال تغییر در قوانین و مقررات ، کاربرای موظف اند قبل از هر بار خرید ، به بخش قوانین و مقررات مراجعه و مفاد آن را به طور کامل مطالعه نمایند.

مفاد قوانین و مقررات :
1 – کاربران مهمان برای عضویت در سایت کرال فون باید به قسمت ورود / ثبت نام مراجعه نمایند. برای عضویت ابتدا شماره همراه و رمز عبور خود را وارد نموده و سپس بر روی کلید ثبت نام کلیک نمایید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم فرآیند ثبت نام کاربر کامل می شود.
تبصره ۱: چنانچه کاربر رمز عبور خود را فراموش نماید، می تواند از طریق فراموشی رمز عبور ، برای دریافت رمز عبور جدید اقدام نماید.
تبصره 2:کاربر باید شماره همراه و سایر اطلاعات درخواستی را به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات درخواستی ، بر عهده کاربر می باشد.
تبصره 3:عضویت در سایت فروشگاهی کرال فون رایگان می باشد.
2 – فرایند خرید از سایت کرال فون ، توسط کاربر به شرح زیر است :
بازدید و انتخاب کالا از فروشگاه اینترنتی کرال فون
ارسال کارت شناسایی جهت احراز هویت
پرداخت مبلغ تعیین شده برای کالای مورد نظر از طریق درگاه بانک به صورت آنلاین توسط خریدار
ارسال کالا توسط فروشگاه کرال فون توسط پیک یا پست
تبصره 1 : چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید نماید و موضوع مشخص شود، مدیریت کرال فون حق دارد سفارش را باطل کند.
تبصره 2 : هزینه پست و پیک بر عهده خریدار خواهد بود.
تبصره 3 : مشتری موظف است با توجه به نوسانات لحظه ای بازار و قیمت ارز , قبل از نهایی کردن خرید , از کارشناسان کرال فون استعلام قیمت بگیرد. در غیر این صورت و چنانچه قیمت درج شده محصولات در سایت با قیمت واقعی اختلاف داشته باشد , مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت قیمت محصول می باشد و در صورت عدم پرداخت ما به التفاوت محصول سفارش لغو شده و مبلغ واریزی توسط مشتری طی ۵ تا ۷ روز کاری عودت داده می شود.
3 – استفاده از نام کرال فون برای فروش کالا، در سایر سایت ها و کلا در فضای مجازی دارای پیگرد قانونی می باشد.
4 – کرال فون اطلاعات زیر را به منظور آگاهی بیشتر کاربران درباره کالاهای موردنظرشان در اختیار آنان قرار می دهد:
مشخصات فنی و توضیحات کاربردی در مورد کالا
تعیین کلیه هزینه هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است
مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ویژه
5 – اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود پیامک حاوی کد خرید از مدیریت کرال فون به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود.
6 – کاربرنباید در سایت مطالبی را بگذارد که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر نمایند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود. همچنین کاربر، حق استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین کرال فون را از دست می دهد.
7 – تمامی محصولات کرال فون که رجیستر شده هستند و با کد فعالسازی برای مشتری ارسال می شود ، به مدت یک هفته مهلت تست و فعالسازی داشته و همه مشتریان موظف اند در این مدت تمامی مشکلات مربوطه را به فروشگاه کرال فون اعلام نمایند. بنابراین مشتریان محترم پس از گذشت یک هفته حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با رجیستری از خود سلب می‌نمایند .
8 – گوشی تلفن همراه خریداری شده توسط مشتری بدون کد رجیستری ، توسط خود مشتری رجیستر شده و مسئولیتی متوجه سایت فروشگاهی کرال فون نخواهد بود.
9 – وجود یا عدم وجود کالا در انبار کرال فون کاملا متناوب بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد . بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب می‌کند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا میتواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی عودت دهد.
10 – تمامی سفارشات داخل سایت ظرف مدت نهایت ۲۴ ساعت ( بجز ایام تعطیل ) پردازش خواهند شد.
11 – در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری ، میبایست جهت نعیین زمان تحویل با کارشناسان کُرال فون تماس گرفته شود و هماهنگی های لازم صورت گیرد و شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خودرا تحویل بگیرد .

12-تمام کالاهای فروشگاه کُرال فون پلمب ارسال میشود مگر اینکه مشتری به صورت کتبی در پیام رسان های مورد نظر،رضایت خود را نسبت به باز شدن کالا اعلام کند،لذا فروشگاه کُرال فون هیچ مسئولیتی نسبت به ادعای پلمب نبودن دستگاه ها بعد از تحویل آن به مشتری را نمی پذرید.

تمامی دستگاه هایی که قابلیت استعلام دارند سایت مرجع قبل از ارسال ، توسط فروشگاه بررسی می شود و بعد از تائید ناظر ارسال می شود.

فروشگاه کُرال فون به تمام خریداران پیشنهاد می کند که حتما در زمان تحویل از مأمور پیک یا پست،از پلمب بودن و نو بودن کالا همانند فروشگاه مطمئن شوند.

13- گارانتی 7 روزه کرال فون , فقط شامل ایرادات کارخانه ای و ذاتی محصول بوده و در صورت آسیب دیدن محصول ناشی از ضربه , آب خوردگی , شکستگی , نوسان برق و امثالهم شامل این گارانتی نخواهد بود

14- عودت وجه واریز شده توسط مشتری ظرف ۷ روز کاری انجام می شود.

15- قبل از نهایی کردن سفارش ، مشتری ملزم به تماس با فروشگاه جهت اطمینان از به روز بودن قیمتهاست . در غیر این صورت فروشگاه میتواند سفارش را کنسل کند.

16- به علت تعداد زیاد سفارشات ، پیگیری روند سفارش به عهده مشتری است .

17-عودت کالا یا وجه پرداختی از سوی مجموعه کرال فون فارغ از دلیل عودت (لغو از سوی خریدار – لغو از سوی فروشگاه ) ممکن است بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان ببرد.

گارانتی 12 و 18 ماهه شرکتی توسط شرکت گارانتی کننده انجام شده و مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی کرال فون نخواهد بود

توضیح مهم : پرداخت بیعانه فقط مختص کاربران شهر تهران می باشد. کاربران سایر شهرستانها ، باید مبلغ محصول را کامل واریز فرمایند
  • زمان ارسال در تهران ۱ روز کاری و در شهرستان ۴ الی ۵ روز کاری
  • ارسال تصویر کارت شناسایی از طریق پیام رسان واتس اپ میسر میشود و ارسال آن جهت احراز هویت الزامیست
  • در صورت هر گونه آسیب یا مفقودی کالا توسط شرکت باربری (پست – تیپاکس – کالارسان) مسئولیت آن باهمان شرکت ارسال کننده است و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
  • کاربر موظف است قبل از خرید از طریق تماس تلفنی استعلام قیمت نموده و از به روز بودن قیمتها مطمئن شود .
  • عودت وجه سفارشات لغو شده 5 تا 7 روز کاری پس از واریز وجه خواهد بود